KONYA
ÇELTİK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EK DERS ÜCRETİ KARŞILIĞINDA GÖREV YAPANLARIN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK İÇİN İSTENECEK BELGELER
İlçemiz Afyonkarahisar/ Emirdağı Şekerbank Şubesinden maaş aldığı için sözleşmeli öğretmenlerimizin herhangi bir Şekerbank Şubesine giderek hesapların Afyonkarahisar/Emirdağı Şubesi olacak şekilde ibanları ile birlikte gelmeleri gerekmektedir.
Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi
esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir:
- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
- Mal bildirimi (ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
- Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi.
- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.
- Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği ya da e-devlet üzerinden aldıkları diploma belgesi,
- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
- Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.),
- Bakanlığımıza bağlı resmî eğitim kurumlarında 2017-2018 eğitim ve öğretim yılında ek ders ücreti karşılığında (uzman ve usta öğreticiler dâhil) görev yaptığını gösterir belge,
- Bakanlığımıza bağlı resmî eğitim kurumlarında ek ders ücreti karşılığında (uzman ve usta öğretici dâhil) görev yaptığına ilişkin 13/06/2018 tarihi itibarıyla en az 540 gün sigorta primi ödenmiş olduğunu gösterir belge,
- Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak kazanmadıklarına ilişkin Sosyal Güvenlik Kurumunun ilgili biriminde alınacak belge.
- Adaylardan başvuruda sağlık, askerlik ve adli sicil durumlarına ilişkin belge istenmeyecek, Elektronik Başvuru Formunda beyan alınacaktır.
/meb_iys_dosyalar/2018_09/14133634_25123042_GYVENLYK_SORUYTURMASI_BELGESY__2018.doc “ Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu” aday öğretmen tarafından bilgisayar ortamında doldurulup, imzalayıp biyometrik fotoğrafları yapıştırılacaktır.
/meb_iys_dosyalar/2018_09/14133717_25123347_mal_bildirim.xls